KONTAKT telefoniczny:
tel. 696 585 170
KONTAKT mailowy:
info@fine6.pl
Fine6 s.r.o.
IČ:47 478 942, DIČ:2023929204
Stanisława Worcella 6, Kraków
Przedstawiciel:
Ing.Peter Majský
tel. 696 585 170
KONTAKT telefoniczny:
tel. 696 585 170
KONTAKT mailowy:
info@fine6.pl
Fine6 s.r.o.
IČ:47 478 942, DIČ:2023929204
Stanisława Worcella 6, Kraków
Przedstawiciel:
Ing.Peter Majský
tel. 696 585 170
Zamówienia telefoniczne:
jeżeli z jakiegokolwiek powodu nie odpowiada wam złożenie zamówienia w sklepie internetowym, możecie zamówić towar telefonicznie: od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00-17:00 pod numerem: 696 585 170. Nasi pracownicy chętnie wam doradzą i udzielą informacji o czasie dostawy.
Zamówienia e-mailem lub SMS: zamówienie można złożyć też e-mailem na adres: info@fine6.pl albo wysyłając SMS na numer: 696 585 170. Nie zapomnijcie podać swojego imienia i nazwiska, adresu (ulica i numer domu, miasto, kod pocztowy), numeru telefonu, dokładnej nazwy towaru i liczby sztuk. W odpowiedzi zwrotnej otrzymacie informację o przyjęciu zamówienia.
Reklamacje są realizowane:
telefonicznie – w dni robocze od godziny 09:00 do 17:00 pod numerem 696 585 170 e-mailem – info@fine6.pl.
Reklamować można wyłącznie towar zakupiony u sprzedającego. Warunkiem przyjęcia reklamacji jest przesłanie przez kupującego wadliwego towaru wraz z podpisanym wnioskiem reklamacyjnym, zawierającym opis wady, na adres fakturowy sprzedającego. Warunkiem uznania reklamacji jest też przesłanie kopii paragonu fiskalnego albo faktury VAT, potwierdzających zakup towaru. Reklamowany towar musi być kompletny. Rozpatrzenie reklamacji w okresie obowiązywania gwarancji jest bezpłatne. Reklamacja jest rozpatrywana w terminie do 30 dni od przyjęcia reklamowanego towaru przez sprzedającego. Gwarancja na towar wygasa, jeśli wada powstała na skutek nieodpowiedniego użytkowania produktu, uszkodzenia mechanicznego, niewłaściwego przechowywania lub ingerencji podmiotu nieuprawnionego. Gwarancja nie obejmuje również wad produktu powstałych w wyniku klęsk żywiołowych. Na sprzedawany przez nas towar udzielamy 24 miesiące gwarancji, z wyjątkiem zużycia materiału.
Prosimy dokładnie skontrolować zamówienie przed jego złożeniem. Po wysłaniu nie można go już zmienić, uzupełnić ani anulować. Zamówienie można oczywiście zgodnie z przepisami zwrócić do 7 dni, ale najpierw trzeba je odebrać. Informacje na temat anulowania i nieodebrania zamówienia: Ze względu na dużą ilość fałszywych zamówień wszystkie adresy IP są monitorowane przez nasz specjalny system, z czego kiedykolwiek zgodnie z prawem może korzystać spółka Deredess.r.o.
Każde potwierdzone zamówienie jest dla klienta wiążące według naszych warunków handlowych (KSH §544-545, ustawa nr 40/1964 Dz. U.). Jeżeli zamówienie, wysłane klientowi za pobraniem, nie zostanie odebrane lub zostanie zwrócone z winy klienta, w każdym przypadku klient zobowiązany jest do zwrotu kosztów związanych z odesłaniem towaru i opłaty manipulacyjnej w wysokości 8 PLN. Suma ta będzie egzekwowana przez wyżej wymienioną spółkę. Wysłanie zamówienia jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na nasze warunki handlowe.
Odstąpienie od umowy zakupu: Kupujący ma prawo odstąpić od umowy zakupu w terminie 7 dni roboczych od przyjęcia towaru bez podania przyczynyzgodnie z § 12 ust. 1 ustawy nr 108/2000 Dz.U. O ochronie konsumenta przy sprzedaży domokrążnej i wysyłkowej z późniejszymi zmianami (zwanej dalej: „Ustawa o ochronie konsumenta przy sprzedaży wysyłkowej”). Oświadczenie o odstąpieniu od umowy musi być złożone w formie pisemnej w postaci wiadomości e-mail wysłanej na adres: info@fine6.pl. Odstąpienie od umowy zakupu zgodnie z powyższym punktem musi zawierać dane identyfikacyjne kupującego, numer i datę zamówienia, dokładną specyfikację towaru, sposób, w jaki sprzedający ma zwrócić otrzymaną należność, przede wszystkim numer rachunku bankowego i/lub adres pocztowy. Ponadto, odstępując od umowy, klient ma obowiązek dostarczyć sprzedającemu towar wraz z całą jego zawartością, tj. dokumentacją, instrukcją, kartą gwarancyjną, dowodem zakupu itp. w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu w formie przesyłki z zadeklarowaną wartością. W przypadku, gdy kupujący odstąpi od umowy i dostarczy sprzedającemu towar nieużywany, znajdujący się w oryginalnym, fabrycznie zamkniętym opakowaniu, nieuszkodzony i kompletny, sprzedający zwróci kupującemu wartość zakupionego towaru ustaloną w potwierdzeniu zamówienia (bez kosztów dostawy) w terminie 15 dni roboczych od otrzymania odstąpienia od umowy zakupu i otrzymania z powrotem towaru przelewem bezgotówkowym na konto wskazane przez kupującego.
Koszty dostawy na terenie Polski Koszty dostawy na terenie Polski bez względu na odległość obowiązujące od 01.06.2013 r.
Poczta Polska Przy zakupie za 210 PLN dostawa darmowa.
Przesyłka priorytetowa cena 18 PLN (dostawa w przeciągu maksymalnie 2-4 dni)
Płatność przy odbiorze – Za pobraniem Za zamówienie można zapłacić gotówką na poczcie przy odbiorze. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany formy płatności. Sprzedający gwarantuje dostarczenie towaru w cenie podanej w sklepie internetowym w momencie składania zamówienia.
Środek Fine6 przyniesie wam nie tylko natychmiastową ulgę, ale też – regularnie stosowany – pomoże pozbyć się hemoroidów
Produkt FINE6 na hemoroidy mamy na składzie
Najniższą cenę FINE6 62,00 PLN, w aptece dostaniecie go za minimum 95,00 PLN
Najniższa cena w Europie, zakup bezpośrednio u wyłącznego dystrybutora w Europie
Wysłanie zamówienia przesyłką priorytetową, dostarczenie w czasie maksymalnie 3 dni roboczych
Darmową dostawę przy zamówieniu powyżej 210 PLN, w pozostałych przypadkach tylko 18,00 PLN
10%-owy rabat ilościowy i lojalnościowy przy zamówieniu powyżej 300 PLN
Indywidualne podejście do każdego klienta i profesjonalne porady
Powiadomienia o przyjętych i wysłanych zamówieniach za pomocą wiadomości SMS i e-mail
Dyskretna dostawa, na liście poleconym jest napisane: Bystrík Živický.